Jo för det är måndag!

och biggest loser final!
Fy fan vad jag har väntat på det. Förra måndagen var jag helt inställd på att se det klockan slog åtta och så var det..... FOTBOLLSGALAN! Kan det bli värre lixom. Men ikväll då får vi se vad duktiga de vart. :) Jag blir riktigt inspirerad över att se hur duktiga de är.

Annars så har det vart skola idag två föreläsningar. Gav inte så mycket måste jag säga. Första var i princip bara repetition andra var genomgång av en värdelös litteratur uppgift som inte klargjorde så mycket den heller. Aja. Efter det var det dags för gymmet med Anna. Hon har äntligen blivit frist så jag slipper gå själv.
Träningen börjar riktigt ge resultat man ser det på kroppen och känner att man orkar mer och är mer pigg.
Jag har seriöst svårt att sova om jag inte tränar.

Nu ska jag kanske försöka klippa luggen. Hänger verkligen ner i ögonen nu.
Hörs!

1 kommentar:

  1. Haha, jag blev glad att det var fotbollsgalan ;P äntligen nånting att se på tv!

    SvaraRadera