Godaste Lussebullarna ever!

Nu har vi bakat och fan va bra det blev!! Sitter och är helt proppfull i magen med lussebullar. Jag var förste kavlare på både pepparkaks deg och lussedeg. Sofia låg på sängen och Anna och Sandra var mina fina hjälpredor. ;-) Vi blev allihopa väldigt nöjda och alla har en stor påse med sig hem. :D
                                                                      Lussedegen


                                                                Kavling in action!




                                              Ser ni hur goda de ser ut eller???


                                                Anna / Bree Van de Kamp


                           Färdiga resultatet, några med min special toch med pärlsocker och vissa inte.


                                               Sen fikades det för hela slanten! :D

Nu har de flesta åkte hem men Anna stannade kvar och gör mig nog sällskap hela kvällen.  Vilket jag gillar, sällskapssjuk som jag är. Middag är nog ingen idé att tala om möjligtvis en lussebulle till senare isåfall. =P

Anna och jag sitter här med en varsin dator i knät men de är fan skönt att bara vara tillsammans ibland utan att behöva göra nånting också. Kvalitetstid. ;-) Hahaha..
Blir nog idol senare också, hejar ni på nån speciell? Jag går mot strömmen och hejar på Minnah. Men Jay är också bra. :)
Ha en bra kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar