Middag

Idag blev det än enkel middag men ändå himla gott. Köttfärssås med pasta. :)
Det bästa med att göra köttfärssås tycker jag är att det blir så mycket och det betyder matlådor! Fick ihop 5 matlådor av min sats då plus det jag åt. Pastan räckte inte men då är det bara koka det extra när man ska äta. Klart!

                                                       Så här såg min mat ut idag. Mums!


Det verkade som om tjejerna också ville vara med och baka. Så på fredags tror jag vi ska ha lite julmys med massor av bak. Mysigt!! Jag älskar julen men tycker nästan allting innan själva julafton är det bästa. Pynta, klä granen, baka och lyssna på julmusik. Det som är kul på julafton är när ens nära och kära blir glada (förhoppningsvis) över det man köpt dem. Jag är nästan klar med alla mina jul inköp bara till Erik kvar, men jag vet vad jag ska köpa. Tittat ut något riktigt fint åt honom. <3

Nu är det julmusik här igen! :D Ska diska undan här. Hörs sen!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar