Julpyntning

Känns kanske lite tidigt med julpyntning eftersom det inte är december än men det är faktiskt första advent nästa söndag. Jag var i ett sånt härligt jul-mode så jag passade på att ta fram det lilla pyntet jag hade.
Har inte så mycket pynt här i Luleå då jag alltid åker hem till familjen på julen. Det var några fina saker som fick åka upp ur lådan iaf:
                                                      Liten fin ängel som hänger i gardinen.


                                                Stor fin julgranskula som hänger i fönstret.


                                                              Ängelkör i badrummet.
                                           De är så fina. Verkligen barndomsminnen för mig. :)

Sen slängde jag ihop en pepparkaksdeg också. ;-) Nu har jag den klar när andar faller in, så det det bara att kavla ut. Anna skulle ta med sig ett par formar från Happis till mig. :) För det kom jag på att jag inte hade. =P

Hoppas ni har en mysig söndagskväll. Jag tror jag ska krypa ner i sängen lagom tills Beck börjar.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar