Vardagskvällar

Vardagskvällarna är ändå de vi har flest av. Helgen är så kort så det gäller att man har det mysigt på vardagskvällarna också. Jag brukar mysa upp i min fåtölj ta med mig datorn eller slå på tv:n (ofta båda). Kvällen handlar mycket om att komma ner i varv och slappna av inför natten.

Något jag älskar att titta på tv är "Halv åtta hos mig". Hur de gör sig till för att servera den bästa middagen. Värsta är när efterätterna kommer. Jag vill ju också ha. ;-) Jag skulle gärna vilja vara med i de tv-programmet. Ni som känner mig vet ju att jag älskar att laga mat. Var på väg att söka i våras men gjorde aldrig det och nu bor jag så litet att jag inte skulle kunna ha någon middag här. Tror ja? =P

Nu ska jag krypa ner i sängen. Önskar att älsklingen var här så han kunde hålla om mig. Vart en riktig virvelvind i sängen de senaste nätterna, snurrat runt och sovit jätte lätt. Vet inte vad de beror på. :S Hoppas jag sover bättre inatt.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar