Glad

Hahaha, vet ni vad?! Igår när jag kom hem från bion så kollade jag i brevlådan för första gången på dagen och blev as glas över att min kursbok i International Business låg där. Är man inte lite sjuk då? Glad över en kursbok. Men jag känner verkligen att jag behöver läsa i den för vi kommer ha quiz osv i kursen och nu när jag har tid i helgen kan jag iaf läsa i kapp lite så jag ligger i fas (Varför tittade jag inte brevlådan tidigare? Hade jag kunnat börja redan igår!). Lagt upp ett schema för dagens läsning iaf.

Kapilet 12 (för det skulle man börja med) sen 1 &2. Det är dagens måste. Sen har jag lovat mig själv en promenad och sen om det finns krafter kan jag ju läsa lite till men annars står kap 3 & 4 på söndagens agenda.

Ha en bra dag allihopa. Ni vet ju nu vad jag kommer syssla med. ;-)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar