Flitiga Lisa

Ja nu är det väl dags för mig också att blogga idag också. =P Håller på att beta av listan här hemma så jag kommer av mig med allt annat. Det jag har gjort idag är: smörjt in mina vandringskängor, stor städat och med det menar jag att jag damsög bakom kylen och spisen, rengjorde ugnen, dammat och allt annat sånt där vanligt! Sen har jag även julpyntat (jag vet, hur tidigt som helst men jag passar på nu när jag har tid), kollat upp lite vad mamma och jag ska göra i helgen och lagat till lite lunch.

Nu ska jag sätta fart med den sista punkten på min lista (som jag kan göra just nu) och det är att byta ut sommar kläderna och skorna i hallen till vinter grejer.

Började dagen med att vika tvätt, måste vara nått av de värsta jag vet!
Så här blev min anslagstavla för övrigt. Väldigt stor och den har en del skavanker men det kommer inte synas när det är fullproppad med fina bilder. Bilderna som jag önskade helst skulle komma idag! En vecka sen jag beställde dem ju!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar