Vagabond

Nu var skoldagen slut för idag och jag är hungrig som ett djur. Tror jag ska ta fram en matlåda lasagne ur frysen, det blir gott med lite sallad och fetaost. :) Kl 18.30 är det dags för bodycombat!

Här om dagen kom jag fram till att jag har ett favoritmärke när det kommer till skor. Inget jag tänkt på innan men när de här fina radade upp sig på skohyllan fick jag en uppenbarelse. ;-)

Alla är från Vagabond, man måste helt enkelt ha ett par nya för varje säsong. Men helt ärligt skulle jag nog kunna säga att om du äger dessa skor behöver du ingenting annat i skoväg! Enkla svarta pumps, boots, stövletter med kilklack och stövletter med vanlig tjockare klack. Allihopa funkar till allt och är det inte vad en basgarderob går ut på? Här har jag då mitt bassortiment så alla andra skor jag har är bara för att piffa till det lite. ;-) Ne men de här har verkligen vart värda sitt pris de bästa skoköpen jag gjort ever!! Älskar dem allihopa!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar