Igår och idag

Igår kändes det som en helt vanlig dag. Var i skolan och sen föreläsning på det. Inget spännande alls. Sen mötte jag upp Ida iof och vi tog en promenad och sen bjöd jag på köttfärssås och pasta till middag. Mumsigt! :) Pratade på om killar, vänner och skidor. Vart vill vi åka i vinter? Det har vi inte bestämt än men skidor blir det iaf! Helt katastrof att det inte blev nått förra säsongen faktiskt.

Inatt sov jag som en stock och vaknade upp 10 timmar senare än när jag gick och la mig. Sover man så länge så är det något kroppen behöver brukar jag tänka. Känner mig faktiskt lite piggare idag. Ska sätta fart med lite tvätt och damsuga här hemma hade jag tänkt. Sen ikväll ska jag träffa Ola, min gamla kollega från Stockholm som är här över helgen. Tänkte bjuda på lite mat och sen kanske vi skulle på bio får se. Blir nog väldigt trevligt! :)

Hörs!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar