LOVE

Den här helgen har gått alldeles för fort och det är riktigt tråkigt att den är slut nu. Började bra med lite kvällsmacka i torsdags sen var jag tvungen att vara i skolan hela fredagen men Erik passade på att träffa lite kompisar så de var ju lugnt. Lagade super duper god fredagsmiddag bestående av helstekt fläskfile, klyftpotatis och en skysås med en skvätt grädde. :)

Det här är resterna som jag åt idag. 
På lördagen gick vi en sväng på stan och jag fick äntligen arslet ur och köpte mig en ny telefon!

HTC Sensation
Den lekte jag med under efetrmiddagen samt att Erik köpte yatzy som vi spelat som tokar ända sen dess. ;-) Taco till middag och sen gick vi över till Anna en sväng och träffade tjejerna som skulle ut. Vi tog ett glas vin och sen traskade vi hemåt igen. Drack lite mera vin och pratade ända in på små timmarna. <3
Sofia och Ellis
Lång sovmorgon på söndagen och sen en promenad i det fina vädret!

My house

Efter det gjorde vi smörgåstårta. Ja ni läste rätt, smörgåstårta! Aldrig gjort det förut så Erik fick vara headchef. Den blev super god och titta så fin!!! :D

Gravad lax, skinka och ägg på. :)

3 våningar
Kvällen bjöd på mer spel och film. Gäller att passa på att ha lite kvalitets tid när man kan!


Nu är man så där lagomt ensam igen. Åkt på en förkylning också, så idag har jag mest legat och tagit det lugnt. Imorgon är det allvar i skolan igen!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar