Under construction

Oj oj, vilken dag det vart hittills. Lånade Rikards bil (Sandras pojkvän) och satte iväg för att fixa lite grejer. Jag hade bestämt mig för att göra en anslagstavla och det var inte det lättaste att hitta nå bra grejer till att göra en sån själv men nu är den under construction! Sedan letade jag sängmedar till min 140cm säng vilket inte finns någon stans typ, sökningen fortsätter. Sen svängde jag förbi Elgiganten för jag skulle få någon rätsida på mitt mobil val vilket jag INTE fick! Jag har så himla svårt för att bestämma mig vad jag vill ha. Just nu tror jag att jag är inne på att avvakta iaf. Dumt att stressa fram ett beslut när jag faktiskt inte har bråttom. Handlade sedan mat på Ica maxi. Min frys är numera propp full!!! Det är bra när det vankas besök. Mamma kommer i helgen och helgen efter det kommer Erik. <3

Känns som att det kommer bli några bra veckor framöver. Nu blir det gymmet med Anna och efter det är det bara att fortsätta här hemma. När jag läser igenom texten nu så låter det som jag inte fått någonting gjort idag, men det har jag. =P

Jag kände mig väldigt malplacerad på byggmarknaden ska jag säga er. Trivs nog bättre i klädbutiker. ;-)

Hade lite ångest över materialval men blev någon porös skiva iaf. Då grön...

.. Nu svart! Jag är fortfarande tveksam på om det kommer bli bra men det ska på lite metalllister och fästen och så sen är den klar. 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar