Tja tja!

God morgon på er!
Fast för vissa kanske det inte är god morgon utan god dag eller nått. Själv vakna jag för kanske 45 minuter sedan men har inte klivit upp ur sängen än. Så skönt att ligga och dra sig i sängen ett tag på helgen när man inte måste rusa upp!

Bowlingen igår gick för övrigt jätte dåligt! Fick inte en ända serie över 100p och det är fan skamligt. =P Aja, det var väldigt kul iallafall trots missöden. De två banorna som vi spelade på hakade upp sig hela tiden, kloten kom inte tillbaka osv. Det var lite drygt så jag vet inte om jag kommer bowla där igen. Drar ju ner stämningen lite men annars var det väldigt lyckat. :) Vi åkte sedan hem till Mattias och Anton för att kolla film först blev de nå slags langare/maffia grej som hette Setup sen blev det en skräckis, Insidious. Vet inte om den var så jätte läskig men jag hoppade då till några gånger i alla fall. Det roligaste var att Anton hoppade högst av alla. ;-)

Aja, nu ska jag väl kliva upp och äta frukost sen ska jag ta en långpromenad. :)

Hörs!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar