Mitt första U

Tillbaka igen. Behövde lite tid för mig själv igår. Tentan gick katastrofalt dåligt. Jag är nästan 100% säker på att jag fått mitt först U nu. Under tentan blev jag arg på läraren som hade med såna cp-frågor men sen efteråt blev jag mest arg och besviken på mig själv för att jag inte klarade av dem. Ville typ lägga mig ner och dö alternativt supa ner mig totalt. Inget av de två hände dock. Erik, Ida och mamma pratade förnuft med mig om att en kuggad tenta är inte värt att lägga sig ner och dö för. Även om det kändes så just då. Ville typ bara lägga mig i sängen i fosterställning och tjura. Aja, det gick över som tur var!

Nu ska jag snart på crossfit och det är fredag så det är den bästa crossfiten på hela veckan. :) Ikväll så är det dags för bowling, bokat banor nu också så det blir av! Ska bli sjukt roligt. Jag har verkligen försökt minnas när jag spelade sist men den ändå gången jag kommer ihåg är när jag var på besök i Stockholm och det var någon gång under gymnasiet. Nej vänta kanske jag har spelar med jobbet i Västerås någon gång också. I så fall är det "bara" nästan 4 år sedan. =P


Hörs!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar