Eating out

Igår så åt jag ute på Baan Thai i stan med några klasskompisar. Riktigt gott som vanligt! Sen var det tänkt att vi skulle spela bowling men pga missförstånd hade vi glömt boka och det fanns bara 1 bana ledig när vi kom och vi var 6 personer så vi skippade det. Ska spela på fredag istället när allas tentor är över. Vi åkte hem till Westman istället och kollade på film. Baksmällan 2 blev framröstad och den var ungefär som ettan. =P

Svårt att välja!

4 små thailändska rätter för mig.

Sandra och Mattias.

Sofia och jag.
Annars igår så cyklade jag till Team Sportia för att testa ett par träningsskor, hittade ett par som jag ville ha till jätte bra pris på nätet men det är ju viktigt att få rätt storlek så jag for dit för att testa innan jag beställde. De skorna ska jag förövrigt få i julklapp av mamma. :)

Sen blev det lite plugg i skolan några timmar med Sandra och Sofia. Är på väg till skolan nu snart också. Tenta på torsdag så det är bara att köra på men det tar verkligen emot att träna på helgen. Såå trist!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar