Back on track

När jag var hemma innan träningen möttes man av en lägenhet utan internet. Gu vad handikappad man känner sig utan internet. Helt sjukt egentligen! Visste inte vad jag skulle göra lixom. =P Det är då man inser hur mycket tid man sitter vid datorn. 

Jag har i alla fall hunnit vart och tränat efter skolan idag också. Bodycombat på schemat idag igen och det blir verkligen jobbigare och jobbigare för varje gång, man får in tekniken och med det så kan man ta ut slagen och sparkarna bättre! :) 

Just nu så håller jag på och bakar bröd. Blev inspirerad när jag hjälpte Ida så jag slängde ihop en deg själv nu ikväll också. Sjukt länge sen jag hade mjukt bröd hemma också, köpte det typ aldrig för då äter jag för många mackor bara för att det är gott, även fast jag tycker knäckebröd också är gott! Men det blir inte på samma sätt.

Vet ni vad mer? Det är fullmåne ikväll, den lyser upp hela studentområdet känns det som. Blänker fint på taken och så i alla fall. Får se hur det går med sömnen inatt, brukar bli påverkad av fullmånen ibland, återkommer med rapport imorgon. ;-) Imorgon har vi beslutat att inte jobba innan lektionen som börjar 10.15 så det blir lite sovmorgon. :)

Orkade inte ta en egen bild men så här fin är månen just nu!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar