I'm alive!

Vilken kväll, vilken kväll säger jag bara! Fan va kul jag hade, blev riktigt lyckat allting, sjukt kul. 163 bilder hade fastnat på min kamera också, haha! Inte dåligt på bara en kväll. Många går nog inte riktigt att visa men men. =P

Kvällen började ju här hos mig med drinkar (apple mojitos) och sen gick vi vidare till några klasskompisar och festade vidare. Drog till stuk vid tolv och fick självklart stå i kö ett tag, men de gick förvånansvärt bra ändå. Sen åkte klackarna på och det dansandes resten av kvällen. Rockgolvet ägde! (Även fast det kanske inte var så mycket rock ibland, men bra drag!) Vi lessnade inte ens som vi brukar göra på stuk. Stannade till strax innan stängning och då blev det en sväng till Julius för att äta mackor. Gott som vanligt sen hem och skutt i säng! Mår väldigt bra idag ändå faktiskt. Bara lite slö men annars ingenting! Bakis är inget jag sysslar med. ;-) Antar att ni iaf vill se några bilder från igår så här har jag valt ut några. :)

MOJITO

Orka med den vanliga outfit posen lixom. ;-)

Fint lockig i håret som Sandra fixade. :)

Westman

Polka gris shoten som jag hade gjort. Inte helt dumma alltså!

Sandra och jag. <3

Party hos några classmates.

Rockade loss på dansgolvet!!! 

Happy times!

Fick lysande pinnar i drinkarna, vi snodde några från våra kompisar. ;-)

Fullt ös som sagt.


och jag var i mitt esse. ;-) hahaha!
 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar