Gym

Oj vilket härligt tungt gympass det var idag! Trotts att träningsverken sved från igår kämpade vi in i det sista. Länge sen jag var med Anna också och de var kul att äntligen få sin gymkompis tillbaka. Anna, det är standard nu! ;-)

Blev en väldigt spartansk middag med kycklingkorv och stekta grönsaker bara. Liten klick sweet chilisås med turkiskyoghurt till också. Gott iaf! Tror det har börjat bli min standard rätt när jag inte vet vad jag ska göra. Frysta grönsaker som jag steker och sen bara varierar med korv eller kyckling eller nått annat man har i förråden. Litet tips från mig. :)

Lägger in en gammal bild frän min inflyttningsfest förra året. Ellis och Sandra dricker mina "farliga" drinkar. Även fast de är godare än det ser ur som på Sandra. Haha! På lördag är det all in igen! 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar