Grekiskt lantbröd

Nu har jag vart frånvarande igen, sorry, men denna kväll har jag spenderat hos Ida. Hon bjöd på mat och jag coachade henne när jag hjälpte henne baka bröd. Haha, Ida lyckas aldrig få brödet att jäsa vilket slutar i att hon får äta stenhårt bröd och nu var hon less på det. =P Resultatet idag blev väldigt lyckat och jag hoppas hon kan göra gott bröd själv nu också. :) Något som man ska säga om Ida är att hon inte ger upp i alla fall, hon har bakat bröd ända sedan hon flyttade hemifrån (lite till och från då) för drygt 3 år sedan men ändå inte gett upp!

Grekiska lantbröd blev det idag!
Hur det gick i skolan idag vill jag inte prata om. Jag berättar sen hur lycklig jag är när vi väl lämnat in den här jä* projektrapporten!!!

Dags för sängen nu, hörs imorgon!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar