Vill ha snö!

Nu har jag undersökt en sak. Första snön förra året kom den 14 oktober det vill säga exakt för 1 år och 1 vecka sedan. Inte konstigt att jag börjar längta efter snön, vid den här tiden förra året var den ju redan här! Mamma kom på besök den 4-5 november förra året och då var det redan massor av snö, hon kommer samma helg det här året och jag hoppas verkligen att snön kommit tills dess. Inte för att vi ska göra något snö-relaterat direkt men det är så mysigt med snö och det börjar verkligen bli så där mörkt ute så man behöver snön som lyser upp.

Annars denna eftermiddag så har jag planerat lite julklappar. För en student gäller det att dela upp det på månaderna lite och så är det ju alltid bra att planera i förväg så man kommer på något bra. För mig handlar det inte alls om att det ska kosta si eller så det handlar mer om att ge en present som man själv känner sig glad över att ge bort. Det blir mycket roligare då både för en själv och för den personen som får presenten att man lagt lite tanke bakom det. :)
Förra året var jag hos mina kusiner i Stockholm.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar