Springtur och illamående

Blev en lång dag i skolan idag, strax innan fem var jag hemma och strax efter fem gav jag mig ut på en springtur. Blev en runda på nästan 4 km och det tog 25 min. Var ett riktigt skönt tempo för mig (ca 9km/h) och jag kände att jag hade kunnat springa längre också. Det bästa med hela turen var att det var så himla mörkt ute. Kändes som att det bara var jag och marken som fanns, inget annat. Hur härligt som helst! Lite bra musik i lurarna så kan man inte annat än att tycka att det är skönt att springa. :)

Innan turen idag. :)
Sen blev kvällen inte riktigt lika bra. Hade förberett en proteindrink till efter springturen så jag inte skulle hungra ihjäl tills jag hade hunnit duscha, laga mat och allt. Drack den direkt men efter att jag var färdig med matlagningen och ätit lite började jag må väldigt illa. Hänt förut när jag druckit den också så det måste vara något i den som jag inte tål eller nått. Konstigt är det i alla fall och jag har legat ett par timmar i sängen nu utan att kunna gjort nånting. Nu kan jag äntligen sitta vid datorn och uppdatera mig och er lite grann.

Imorgon blir nog en minst lika lång dag i skolan. Just nu har jag ingen panik utåt men jag känner hur den bubblar inombords. Ni vet när den är så stor så att jag inte vet vad man ska göra med den? Så den bara stannar kvar där. Vet inte om det är en bra förklaring men så känns det just nu.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar