Helg frukost?

Jag kunde inte sova längre än till halv tio. Men med tanke på att jag kanske somnade runt tolv så har jag ju ändå sovit drygt nio timmar och de är ju inte fy skam! Just nu ligger jag i sängen med datorn och funderar på vad man ska äta till frukost, tror inte de finns så mycket att välja mellan men ändå. Knäcke med skinka och grönsaker, vatten till det. Hade gärna ätit nån lite lyxigare helg frukost men har inget hemma. =P

Ska nog cykla till stan med Ida idag. Har inga direkta andra planer så då kan jag ju göra henne sällskap. :) Systemet är målet men ska nog handla lite på kvantum på vägen hem också. Endast där de har de strumpbyxorna som jag vill ha, Pierre Robert. De är helt enkelt bäst! Testa dem, lovar att de håller flera gånger om.

Har vart sugen på lussebullar flera dagar nu, smyglängtar till julen.
<3

1 kommentar:

  1. Du får inte lägga ut sånna där bilder på en lördagsmorgon, man blir ju svinsugen! haha

    Angående mangon, finns ju gula och oreangea mangon har jag för mig, den jag köpte stod det "mogen mango" på och den var mjuk och allt sånt, så tror inte det var den det var fel på iallfall, men jag kanske gjorde nåt annat fel :b

    SvaraRadera