Alla hjärtansdag

Ja idag är det en sån där dag som de satt in i kalendern att vi ska fira våra älskade. Det är ju bra för dem som har svårt att visa sånt att få en speciell dag. Men jag försöker hela året om visa min kärlek och uppskattning till mina nära och kära.

Erik och jag pratade om det här igår. Han ville ursäkta sig för att han inte skickat nått till mig. Han var på väg att skicka blommogram men hejdade sig iaf. Så han ville kolla så jag inte skulle bli besviken. Bra, sa jag bara! Haha. För jag hade ju inte heller skickat något till honom! Jag är ingen sjukt oromantisk människa, jag tycker bara det är onödigt att vi skickar saker till varandra. Vi unnar ju varandra allt när vi väl ses! <3

Glad alla hjärtans dag till er allihopa i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar