Ont i knät

Jag har ont i knät och det ger min ångest typ. Finns så mycket som kan gå fel med knät. Lite bättre idag än igår kväll så jag får hoppas det blir bättre till i eftermiddag för då hade jag tänkt mig en löptur. Jag har haft lite känningar i knät förut tex när jag gått långpromenader som igår eller ibland när jag går i trrappor eller åker skidor. Men det brukar inte vara så farligt men igår kväll bara bultade det och jag kunde inte lägga benet på nått vis för att det skulle sluta. :( Hoppas det går över snart!

Filmen igår (Höstlegender) var lika tragisk som jag mindes den. Fick lite ont i hjärtat och fick också gråta en skvätt. Skönt att gråta lite. Alla killar som läser den här kommer nu ställa sig frågan: Skönt att gråta, va?? Men det kan faktiskt vara det. Släppa på lite känslor. :)

Nu är det dags för skola, har lektioner hela förmiddagen så vi hörs sen.

Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar