Spontan handling

Fick med mig en hel del bra saker fån ica idag. Haha, om man nu kan känna sig nöjd över att handla mat så gör jag det nu. Blev mycket bas grejer, sånt jag äter ofta. :) Förutom osten, jag unnade mig ost! Inte ätit de sen jag var hemma i julas tror jag. Köper det aldrig själv, dels för att det är dyrt och dels för att det är onyttigt. Men nu var jag sugen!

Dagens handling
Skolan gick bra idag annars. Vissa lag övningar var ganska svåra och jag är ganska säker på att jag inte kommer ha hand om juridiska frågor i framtiden. Så mycket men om han gjort så här eller sa så här så blir det ett annat utfall osv. Helt omöjligt att veta säkert, man kan ju diskutera till och från hur mycket som helst!

Vad ska man göra nu då tills träningen börjar kl 16??
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar