Happis

Jag valde den blommiga blusen igår och kvällen på ölbörsen blev lyckad! Ölbörsen går ut på det sättet som en vanlig aktiebörs. Det finns ett visst antal öl och cider, om många handlar en öl går det priset upp och nått annat ner. Så det gäller att ha koll på börsen innan du handlar. ;-) Kul idé!

Blev en helt perfekt kväll gick dit vid halv åtta kanske och gick hemåt vid halv elva. Trevlig kväll med trevligt sällskap och ändå kom man i säng i tid! :)

Idag väcktes jag däremot av dåliga nyheter. Anna har blivit MAGSJUK!!! :-( Jag och tjejerna skulle ju åka till Haparanda (Happis) och ha det hur mysigt som helst!! Gå på ikea, lagat 3 rätters middag, basta och dricka vin. Blir inget sånt nu! :-(

Men jag och Sandra åker i alla fall på ikea över dagen bara. Vem vet kanske kan få till nån filmkväll ikväll ändå. Vi ska ju gå på Candy World i Haparanda också. ;-) Blir nog en bra dag ändå men lite ledsen är jag. Hoppas Anna mår bättre snart!

Har nu för er?
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar