Duracellkanin

Jag har fått en hel del gjort här hemma idag. Tvättat sånna där grejer som man aldrig orkar tvätta annars när tvättkorgen är full, typ överkast plädar och sånt! Så har jag dammat, skurat toaletten och damsugit, sånt där vanligt tråkigt! Vet inte varför jag drar mig så för att damsuga. Går ju på typ 5 minuter! Drar mig i flera dagar, skärpning!

Nu har jag äntligen läst lite i skolböckerna också. Inte alls så mycket som jag hade tänkt, läser resten ikväll. Det ska jag banne mig! Anledningen till det bristande skolarbetet är för att jag fastnade framför datorn ett par timmar vid lunch. Kollade på resor till Paris! Ska ju dit i vår!! :D Helt toppen! Ska försöka boka nu de närmsta dagarna. Har en kompis från gymnasiet som är där nere och pluggar nu så det är lite därför jag passar på och så får jag tjejerna härifrån med mig också. :) Tänk er Paris på våren! NICE!!

Snart ska jag iväg och träna. Känner mig så där lagom peppad men jag känner att det här kommer bli två bra pass! Grymma, men bra! :D Hoppas jag känner mig som en duracellkanin!

Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar