Trummor!!

Gårdagskvällen blev lugn. Kollade lite på slagern och gjorde ett par chokladbollar. =P Ja, mitt sötsug behöver näring. Haha! Hade inte så mycket ingredienser så det blev inte så många iaf. Bra! Precis lagom.

När det väl blev dags för sängen hade min granne bestämt sig för att det var kul att spela trummor hela natten. Jag hade hört honom hela kvällen men tänkt lite för mig själv att han slutar nog snart. Brukar inte hålla på så mycket på kvällarna. Han har ett sånt där elektroniskt trumset men det hörs ju iaf massor av duns när han slår på dem och basen lixom. Så vid 1 var det bara att dra på sig mjukiskläderna och knacka på vilket typ inte gick. Jag bankade som fan länge innan han hörde mig!! Sen sa jag bara att de kunde vara snälla att sluta öva nu för det är dags att sova. ;-) Han var shysst och respekterade det iaf. :) På helgen tycker jag man kan vara lite mer tolerant på tyst efter 22 regeln men efter 24 tycker jag man kan börja respektera sina grannar.

Boven i dramat
Jag fick sova till slut och det var skönt! Sov ut länge nu på morgonen och snart blir det en omvägspromenad i solen på väg till löpbandet på gymmet. :)

Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar