Läsa

Har legat och läst hela kvällen. Så skönt! Bara stänga igen datorn och slå av tv. Ligga och läsa för sig själv. Härligt! :)

Tror jag insåg varför jag "fastnade" tidigare. Efter träningen så åt jag mat, glad och nöjd börjar jag fixa här hemma men blir helt plötsligt helt matt och sätter mig ner. Fattar inte varför jag känner mig matt. Går och duschar och lägger mig på sängen för att läsa lite. Fortfarande matt även fast jag inte gör nånting. Då slår det mig att jag ätit dåligt hela helgen och ett träningspass på det gillade inte riktigt min kropp. I lördags blev det frukost och sen bara lunch och idag blev det frukost och sen bara middag. Har iof ätit massa skräp istället men det var tydligen ingen bra uppladdning. Hehe. Åt lite yoghurt och kände mig genast bättre. Nu är helgen slut och dags för rutiner igen. Imorgon är det ju mitt favorit dubbelpass, bodystep och bodypump! :D

Hoppas ni haft en bra kväll!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar