Ryck!

Jag fick ett ryck här på eftermiddagen och började städa hela lägenheten, tvätta också. Tror det var ångesten som slog till. =P Haha! Såg ut som stryk här och sen ska jag ju åka bort och då vill jag ha det fint när jag kommer hem. Nu är det fixat! Nöjd. Det ända som jag har ångest över nu är min packning. Jag ska inte "bara" vara hemma hos Erik utan vi ska till Stockholm och så ska vi till Vemdalen och åka skidor OCH så ska jag kanske ner till Västerås och vara med på mammas 50 års middag. Hon har ingen fest utan ska mest gå ut och äta för skojs skull. Vi firar ju henne när vi åker till Kroatien i juni. :)

Ojojoj, vilka planer!! :D Jag blir helt till mig och fattar inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Men det är så kul!! Ungefär så här såg hela min sommar ut också. Bara åka runt och ha kul! Det är min grej tror jag. Kanske ska bli nå slags affärsresande när jag blir stor? Så jag kan träffa min släkt och vänner lite titt som tätt. :)

Nu är det dags att sova men jag tror jag måste göra en packningslista innan jag somnar annars kommer jag aldrig kunna somna!

Puss och kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar