BOX!!!!

Fy f* va skönt!! Tränade box idag och det var grymt, grymt ska jag säga er! Är helt skakis i armarna nu när jag skriver och jag har blåmärken på knogarna. ;-) (hoppas det inte svullnar till imorgon) Man har ju handskar och så på sig men när man tar i så det smäller i hela salen hjälper inget. Var otroligt skönt och jobbigt! :D Måste göras lite oftare, nu var det flera månader sen vi var på det passet tror jag. Något jag inte får glömma att nämna också är att det är jätte roligt! Inte på många pass som man skrattar samtidigt som man dryper av svett, men det gör man här. :D Det är kanske mycket pga min härliga träningspartner också, tack Anna!

Nu har jag precis slängt i mig lite fil, banan och flingor med en liten klick sylt på. Känner att jag kanske behöver nått mer som middag. =P Får bli en knäke macka nu också. Hörs imorgon!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar