Lill lördag

God morgon!
Idag är det lill lördag och det firar jag med inga lektionen och en sväng på stan. Hade tänkt promenera ner med vädret ville annorlunda! Snöar för fullt här nu. Igår var det folk som satt i t-shirt i solen och idag är det mitt i vintern igen. Riktigt aprilväder! Inte så mycket att göra, får bli bussen (är inte så taggad på promenad så jag vill gå i snöslask!).

Igår då. Jo På eftermiddagen var jag och tränade sen eftermiddagen blev det en sväng till Sandra. Hon lockade med kladdkaka med polkagris och ooo så gott det var!! Länge sedan jag åt kladdkaka överhuvudtaget och sen var det min första gottisbit efter förbudet också. Riktigt mumsigt och härligt kladdig! :D Måste jag nog testa nån gång själv också när man inte bara vill ha vanlig kladdkaka. :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar