Shop till you drop!

Shopping och godisförbudet slutade gälla idag och jag har klarat mig hela vägen ut! Har definitivt vart sugen flertal gången med pga bestraffningen vi hade, ge 100:- till alla de andra i avtalet, så har man självklart avstått. Så snål och viljestark är jag allt. ;-)

Men nu är allt som vanligt och jag går ut starkt, dock inte lika starkt som Sofia som beställde en klänning och åt choklad redan vid frukost. =P Jag har iaf precis beställt en väska på eBay. Sjukt snygg!! Velade länge fram och tillbaka om jag skulle ha en svart eller brun. När jag insåg att den svarta var slut så var det ett enkelt val. Letat efter den här modellen länge och brunt är ju snyggt och fräscht till våren. Kan ju hitta nån annan snygg svart mot hösten igen om jag tröttnat. Den här väskan fick jag för den netta summan av 370:- (ink. frakt).

Jag är lycklig! :D
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar