Hemma lite snabbt

Hejsan!
Nu är jag hemma lite snabbt. Överlevde skoldagen rätt hyfsat ändå måste jag säga. Brukar vara riktigt segt efter lunch men han prata så himla snabbt så man var tvungen att hänga med hela tiden. Kanske det är därför jag brukar få tråkigt för att det går för långsamt? =P Låter knasigt, haha!

Jag är bara hemma en snabbis för om en timme börjar spinning 30 min och sen är det core 30 min efter det. Just nu känns det kämpigt men jag ska gå! Kommer kännas så sjukt skönt efteråt. Det är just när man inte känner fö ratt träna som det är allra viktigaste att träna tycker jag för annars lägger man av sig och börjar komma med bortförklaringar och så kan vi ju inte ha det. ;-) Det värsta är att jag inte få köpa nått gottis till ikväll! Godisförbudet gäller till på måndag. Redan börjat fantisera om vad jag ska köpa men känner inte riktig dragning till något speciellt bara allmänt sötsug lixom.

Så här ser jag ut idag iaf (fram tills om en stund då träningskläderna åker på):
Inne

Ute
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar