School

Vart i skolan ändå från 8.15 idag därav frånvaron. Hann inte blogga imorge för att jag försov mig lite. Klockan stod på 07.00, den ringde, jag stängde av den och somnade visst om. Vaknade som tur var kvart över men då hade jag bara 45 minuter på mig innan jag var tvungen att traska till skolan. Men av någon konstig anledning så hinner man med allting nästan lika bra när man har bråttom som när man har gott om tid på sig. Har väl ett annat tempo antar jag. ;-)

Idag hade vi bara en lektion men sen satt vi med lite övningar i juridiken som vi har genomgång på imorgon. Kändes helt okej men det är alltid nånting som man har missat. =P Hoppas på det bästa!

Funderar på vad man ska träna idag däremot, gym, spinn, core, springa... hum.. Återkommer!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar