Läsning och promenad

På förmiddagen satt jag i min härliga fåtölj och läste juridik. Gick helt okej men var inte så väldigt intressant idag och jag läste ett kapitel som inte ingick till den här lektionen heller (men jag tror det kommer senare, så då ligger jag ju före). Sen slängde jag ihop en lunch, blev korvgulasch. Har ni ätit det? Riktigt gott tycker jag, billigt och enkelt. :)

Blev en promenad med Anna och Sandra efter lunchen. Gick till dollarstore och en sväng där runtomkring. Jag behövde lite tandkräm och sånna grejer nämligen. Då är dollarstore bra för det är oftast billigare än tex på Ica.

Nu har jag precis ätit mitt mellanmål innan träningen. Det bestod av bär och kesella. :D Träningen idag blir inte riktigt som en vanlig måndag. Har nämligen bytt ut bodystepen mot spinning. Kände för det idag helt enkelt. Så det blir spinn 30 min och sen bodypump 45 min.

I förmiddags
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar