Surprise

Hejsan!
Nu är jag hemma i Västerås efter en liten överraskning i Stockholm. :) Var nämligen så att två av mina vänner som nu pluggar i Danmark (dvs jag träffar dem typ aldrig! :(  ) skulle ut och backpacka men de skulle sova en natt hemma hos Lovisa (gemensam vän till oss alla), så jag beslutade mig för att också åka hem till Lovisa och spendera natten där med dem. Sagt och gjort! Flyget blev bokat och de hade ingen aning. Ni skulle sett deras min när jag klev fram i hallen! Helt oslagbar! :D Och helt underbart att ha så fina vänner som jag har!! <3 <3

På kvällen pratade vi och spelade kort in på natten även fast vi skulle skjutsa dem till Arlanda ganska tidigt dagen därpå. Myste och kramades massor! :)

Madde och hennes bror/Lovisas pojkvän P-O
Fina Hanna

Lovisa och jag

Lovisa ägde i kortspelen!
Avsked på arlanda, Hanna, Lovisa, Jag och Madde
Alltid så sorgligt att lämna sina vänner! Men vi ses snart igen! <3

Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar