Produkter

Det sägs ju att snöslasket och regnet tar bort snön så jag hoppas verkligen det för det har öst ner slask hela dagen! Är runt +2 grader ute så jag håller tummarna att vi får se lite mera bar mark efter detta.
Precis hemkommen från stan nu och fick med mig en del godbitar hem. Lite impuls men ändå en billig nota. Var lite grejer som jag tänkt köpa som var nedsatt pris så då får man ju passa på. Hittade hårprodukter billigt på lindex! :D

Fr höger: Två små förpackningar av schampo och balsam fick man gratis när man handlade, genomskinligt topplack från depend (ej rea), hårspray med glans i, volym serum som du har i innan du fönar håret och värmeskyddande frizz serum.
Var en trevlig tur på stan. Visar senare vad jag köpte mer. :) Nu är det dags för lunch!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar