Hemmakväll

Ikväll har jag hemma mys med mig själv - (minus) gottis då. Trånar efter chips just nu ska jag säga er. Ska nog aldrig mer ha sånt här stopp. Jag är ju ingen som svullar i mig godis utan äter bara när jag verkligen vill. Aja... =P Som sagt idag ska jag bara ta det lugnt hemma, imorgon blir det hem till Josefina och äta lite ost och kex som det verkar. :) Kände bara för att vara hemma idag helt enkelt. Kommer antagligen ångra mig senare för att jag har tråkigt, haha! Skämt och sido!

Träningen gick sådär idag. Började med att instruktören var sen och då tappade jag humöret och så var det ett dåligt pass både på spinningen och coren. Vart på mycket bättre och då tappar jag lixom gnistan när jag kommer på ett mycket sämre. Lite trist att en instruktör kan spela så stor roll, men det gör den!! Har allt mina små favoriter. ;-)

Hoppas ni har en bra kväll!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar