24 oktober 2012

Den 24 idag betyder 25 imorgon och det betyder studiemedel, den fattige studenten jublar! :D Inte nog med det så är det faktiskt kvällsöppet på stan så jag och tjejerna ska in och kolla en sväng och kanske shoppa lite. De brukar ju alltid ha bra erbjudanden såna här kvällar. :) En sak som jag vet att jag ska köpa är ett par nya skor från Scorett (min favorit sko butik, ja!). Tyvärr är de inte i skinn men de håller nog ett tag ändå. Gillade modellen så mycket att jag inte kan låta bli, plus att det är fodrade vilket jag var ute efter. Provat dem ett par gånger redan, måtte det finnas kvar i min storlek imorgon!

Nicosia VODO BI126189 mc

Annars så består mina dagar mest av plugg. Går verkligen upp och ner i skolan nu måste jag säga. Ena timmen bra, andra dåligt. Får helt enkelt hoppas att allt faller på plats tills på måndag då första tentan är. 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar