Seminarier...

Idag hade vi vårt näst sista seminarie för den här perioden och sista för mig där jag behövde redovisa. Känns riktigt skönt! Vi har haft nästan ett i veckan så man har blivit härdad och van men tycker iaf inte att det är kul. Det är så långt när man måste sitta och lyssna på alla men men. Snart över, hehe...

Nu har vi precis satt oss vid ett bord på "hyllan" där vi brukar sitta och plugga, sofforna i ljusgården var tyvärr upptagna! Snart dags för lunch och de är tur för min mage kurrade så högt i slutet av seminariet så jag tror hela klassen nästan hörde!

Några snöflingor har fallit här också men de var nästan osynliga, endast ett vant öga kunde urskilja dem. (Typ!) Hoppas att det kommer lite mer så man får se ett riktigt snöfall, alltid lika mysigt med första riktiga snöfallet tycker jag. :)

Så här såg himlen ut när jag gick upp imorse. Fint! :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar