Allt för Sverige

Nu har det äntligen börjat en ny säsong av Allt för Sverige. Såg ni förra säsongen? De handlar iaf om ett gäng amerikaner som kommer till Sverige för söka efter sin forna släkt. Den som vinner tävligen får träffa hela sin nyfunna familj. Jag vet inte varför jag gillar det egentligen, kanske är det för att amerikaneerna har så nära till sina känslor? Nästan så att jag börjar gråta för att de är så känslosamma. Helt underbart bara! Se det!


De är snöstorm ute här eller jag kanske ska säga slaskstorm. Regn och snö om vart annat men de ligger lite vitt på backen iaf. Jag hade ju bestämt mig för att ta en promenad till blodcentralen inne i stan för att ge blod idag. Tror jag gör det iaf faktiskt. Har lite ont i halsen så de känns som en lämplig träning. Har ingen kraft i kroppen för att lyfta vikter som jag egentligen borde göra idag. Men man ska väl lyssna på kroppen eller hur? Ja jag gör nog det idag iaf och ger mig ut i stormen istället. =P

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar