Torsdag idag ja...

Vart en helt vanlig dag idag skulle jag vilja påstå. Seminarier på förmiddagen och skolarbeten på eftermiddagen. Däremot så käkade vi lunch på unik. God lasagne och gott salladsbord bjöds det på. Jag orkade inte leta upp min mobil när vi skulle äta så snor en bild från Sandra. Hoppas det är okej. ;-)




Sedan var jag och Anna ute på en lugn joggtur tror det blev typ 8,5 km/h eller nått sånt. Vi pratade hela vägen och hade trevligt helt enkelt. Kändes rätt lagom idag både för mig och för henne tror jag. :)

Värmde på lite rester från igår bara till middag. Kände verkligen inte för att ställa mig och laga och sen kikade jag ner till Ida på 5:e våningen och satt där och snacka tills nu. Mycket trevligt! Så jag har fått två härliga pratstunder idag. Inte ofta som man verkligen hinner umgås så där på tu man hand annars.

Imorgon är jag dessutom ledig! Vi kände att vi ändå kommer hinna med det vi ska nästa vecka så varför inte ta ledigt en fredag då. Känns väldigt lyxigt och väldigt länge sedan vi hade en ledig dag faktiskt. Det har till och med gått så långt så vi har diskuterat att alla i gruppen ska få visst antal "semester dagar". Så känner man för att ta ledigt en dag när vi ska jobba med grupparbeten så ska man få göra det. Men de får inte tas ut när det är seminarier och de får heller inte tas ut om någon annan redan ska ta ut sin den dagen. Nu har vi inte infört det här än men jag tror att om vi skulle jobba med grupparbeten säg hela det här året kanske någon liknande överenskommelse skulle träda i kraft. Inte dumt va?

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar