Glömt

Jag har glömt berätta för er att den första snön har kommit eller jag skrev att det kom några flingor men det blev betydligt mer än så till slut. Tror det kom säkert minst 1 dm. Vitt och fint blev det men tror det är på väg bort lite just nu faktiskt. Lite tidigt för snön att lägga sig än men alltid speciellt med första snöfallet. :) I morse var det dessutom sol så det var riktigt fint och härligt! :D Bilder tagna från mitt fönster nedan.


Ingen träning idag då jag fick lite ont i knät efter crossfiten igår så tog en lugn långpromenad idag istället. Var rätt skönt att spatsera bland snön. :) Men annars har det vart en lugn kväll. Inte ens diskat efter middagen har jag gjort! Inte igår heller, åh det är ett riktigt berg alltså! Men imorgon är jag ledig så jag tar disken då.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar