It's in your head!

Spinningen idag var tung, tung, tung! Ville typ börja gråta för att jag hade så ont i benen i slutet. =P Träningsvärken från bodypumpen gjorde sig definitivt påmind. Det jag vill säga var bara att man måste bestämma sig att man bara ska göra det. Det sitter i huvudet! Det sägs iaf att nästan 50% av ens prestationer kommer av tankekraft, ibland måste man bara ignorera att kroppen skriker "nej, nej nej" och köra på ändå. Idag handlade mycket av tankekraften för mig också om att kämpa trotts att jag tyckte att passet var ganska tråkigt. Var uppbyggt efter en slags trappa, snabbt och med mycket motstånd först 1 min, sen 2 min, 4 min, 7 min och sen ner igen. Ap tråkigt när man inte följer musiken överhuvudtaget. Ne, kommer nog inte gå på Kims pass igen. Passade inte mig iaf!

Kvällens middag, stekt lax med hemmagjort potatismos och så lite tomater. :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar