Vinterskrud

Vart på en promenad nu på förmiddagen och naturen och speciellt björkarna visar sig i sin finaste vinterskrud. :) Så fint när det är helt vitt överallt! Lite snö och inte bara frost hade det gärna fått vara också. ;-)



Om några timmar är det dags för tenta. Känner inte riktigt den där ångesten som jag brukar ha och vet inte riktigt om de är bra eller dåligt. Känns som ett fiffty fiffty läge. Jag har äntligen fått ändan ur vagnen och felanmält värmen i min lägenhet också! Kommer inte upp till 19 grader ens längre. Katastrofalt! Jag klädde på mig långkalsonger efter duschen idag till och med så jag skulle slippa frysa, INOMHUS! Nu får jag ju bara hålla tummarna på att de fixar det och gärna snabbt. För jag ska ju sitta hemma i tre dagar och skriva hemtenta så hade gärna sluppit frysa då.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar