Arjeplog

I lördags var jag och Erik en sväng till Arjeplog. Sjukt längesedan någon av oss var där så det var kul att åka dit. Allt var sig likt kan jag säga. ;-) En ytterligare anledning till varför vi åkte var att det var höstmarknad. Det resulterade i lite marknadsstånd i centrum och mestadels norska besökare. Vi köpte lite smaksatt glögg till julen, nästan längtar lite för de var så goda. Skulle kanske köpt fler flaskor än 3 var. =P Åt Souvas till lunch och åkte sakteliga hemåt igen. På kvällen var det ju dags för beat. Hade sjukt kul och besökte kanske baren lite för många gånger, men kul var det!!! Inga bilder på detta existerar. ;-)

En invirkad skoter prydde Arjeplogs centrum.

Souvas, muuuuummmmsss!
Idag har jag för övrigt vart i skolan hela dagen och nu sitter jag och laddar för crossfit. Inte vart på det passet sen i våras så det kommer nog bli grymt. Nog för att jag är lite mer tränad nu är jag var direkt vid skolstarten men de är nå speciellt med crossfit, det passet kräver all ens styrka och alls ens jävlar anamma!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar