I bought it!

Det var ingen tvekan om saken jag var tvungen att åka ner på stan och köpa klockan! Anna gjorde mig sällskap en snabbis då hon också hade ärenden att göra. Jag är as nöjd. :D

It's all mine!
Ja jag sitter i världens tjockaste tröja för lulebo har fortfarande inte dragit på värmen. Kommer inte över 19 grader här inne längre. När ska de fatta att det börjar bli kallt? Måste man ringa??? Har för övrigt fixat naglarna idag också. Gjorde en fransk manikyr, blev inte riktigt lika nöjd som jag brukar men men rätt fint iaf. Får se hur länge det håller annars är det ju bara göra om och testa nått annat. Lyxen med nagellack. ;-)

Taggar för spinning nu. 60 minuter ska jag köra idag. Var jätte länge sedan jag var på något annat än 30 minuters spinning så det ska bli spännande. Stil har även börjat med pulsklockor på alla passen som är över 30 min så bara det ska bli kul att testa. Jag är väldigt dåligt insatt i det där med pulsträning så vi får se om jag lär mitt nått idag kanske. :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar