Sushi, mys och lördagskväll

Igår gjorde Sandra och jag egen sushi (inte alls så svårt som jag tänkte mig!), spådde i kort, spelade skip-bo, åt choklad och kollade film. En riktig myskväll med andra ord. Känns riktigt skönt att ha en vit helg, var nog allt för länge sedan.

Allting förberett, dags att börja rulla. :)

Sedan skära upp till fina rullar.

Njuta!!!

Det blev mycket sushi så jag åt min matlåda av det idag till middag. Mums!
Annars idag så har jag gått en morgon promenad, vart på gymmet, cyklat till och från stan och gjort lite ärenden och ätit middag. Snart ska jag iväg till Sandra och kolla film. Får se vad det blir ikväll, igår kollade vi på This Means War och den var väl okej, lite lagom om man säger så. Några bra tips på film??? Någon? ;-) Lär väl bli nån romantisk komedi eller drama om jag känner mig själv och mina girls rätt. :)

Hoppas ni också har en bra kväll!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar