Ärenden

Idag har jag och Eriks bror Lars vart inne i stan och Birta (stort shopping centrum utanför stan) och gjort ärenden. Var en sväng på apoteket sen även på Telia, nu kommer jag också bli en Telia kund. ;-) Telia Max 25 here I come!! (om en vecka, då mitt gamla abonemang går ut)

Lars glömde göra det han skulle. Var nån utförsäljning på Swedol (heter det så?) Men det glömde vi av mitt i alltihop. Tror de var för att jag drog runt honom på mina grejer först. Haha! Slapp han ju göra av med pengar iaf sa jag. ;-)

En annan spännande sak är att jag var och hälsade på mitt nya jobb på Trafikverket, förarprov i Sundsvall. De var alla jätte trevliga! :) Jag tror jag kommer trivas bra där i sommar. Troligtvis kommer jag även få åka med trafikinspektörerna till så kallade mottagningsorter och föräta teoriprov där också. Kul med omväxling. Känner mig taggad och ville typ börja jobba direkt. Började ett teoriprov precis när jag var där och jag kände nästan att jag ville säga; "Jag tar det!". Får vänta till den 13 juni för då smäller det. :)

Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar