Gratis

Fick en gratis bok idag, eller fick och fick var en låda vid studenttorget där det stod "Varsågod tag en bok" så då hittade jag en pocket som verkade helt okej. "Där vågorna bryts" av Anita Shreve. Någon som har läst den? Var mest gamla böcker men den här var nyare variant. :) Gratis är bra! Så här ser jag ut just nu med min gratisbok.

Efter lektionen var jag även och handlade, lyckades få mycket för mina pengar tycker jag även fast inte Ica Porsön är det billigaste butiken. Kan inte handla kött och fisk och så obehindrat men när det är extra pris är det bara att slå till!! Idag köpte jag kassler och ost tex för er som undrar. ;-)

Vad jag ska göra nu vet jag inte riktigt. Långt kvar till middagen och träna har jag redan gjort. Borde vika tvätten men det är ju sååå tråkigt!

Hörs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar